هیئت علمدار خور

واحد فرهنگی امامزاده کمال الدین سیدداود

هیئت علمدار خور

واحد فرهنگی امامزاده کمال الدین سیدداود

مشخصات بلاگ

کار ما یک کار فرهنگی است.
ان شاءالله به حرمت خون شهیدان، در فرهنگ سازی هر روز بهتر از دیروز به ما اجازه کار خواهند داد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۱۷ آبان ۹۶، ۱۱:۳۰ - baby-center.ir
    عالی
نویسندگان

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

امام خمینی (ره) : همین گریه ها و نوحه ها ما را زنده نگه داشته است

 

نجفقلی حبیبی، رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی (ره) و عضو حزب منحله مشارکت، که در برنامه “دیروز، امروز، فردا” حضور داشت، با زبانی گزنده و درنده گفت: «شما سالانه برای بعضی چیزها چقدر خرج می کنید؟ در همین ایام عاشورا چقدر پول‌ها خرج می‌شود؛ بازده فرهنگی‌اش چقدر است؟ سه چهار تا گریه می کنند و ...»

این سخن گزنده و گستاخانه به ساحت مقدس دستگاه عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) و مردم شریف و مومن ایران اسلامی و عاشقان آن حضرت ، باعث شد که در اینجا به بازخوانی سخنان مهم و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بپردازیم چرا که این جماعت مدعی که بعضا دست برخی آنها در فتنه آمریکایی – اسرائیلی ۸۸ نیز به وضوح مشهود بوده است خود را از رهروان مکتب حضرت امام (ره) میدانند!
بقیه متن در ادامه مطلب ........ 
  • علمدار 3

بقیه عکس ها و بقیه متن در ادامه مطلب ......... 

  • علمدار 3

توصیه ها در ادامه مطلب ......... 

  • علمدار 3

اگر جوان ایرانی بخواهد مأموریت خود را دریابد، باید ببیند در محور مختصاتی با دو محور عمودی و افقی «ایمان» و «انقلاب اسلامی»، در کجا ایستاده است؟ آن‌چه روشن است، این‌که «وظیفه‌شناسی» و «عمل مبتنی بر آن» بیش از آن‌که مسأله‌ای انتزاعی و نوعی باشد، یک واقعیت عینی و مصداقی است. یعنی مأموریت و وظایف هر کسی و هر جوانی با جوان دیگر به فراخور زندگی و حیات آن‌ها تفاوت دارد. اما این نکته که رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با وضعیت و شرایط امروز از جوانان کشورش توقع افزون‌تری دارد، به هیچ استدلال و دلیلی نیاز ندارد. کافی است میزان مخاطب قرار دادن، دفاع‌ کردن، حمایت ‌کردن و مطالبات ایشان از جوانان را از این‌جاببینید.

بقیه متن در ادامه مطلب ........ 

  • علمدار 3


  • علمدار 3

"عید" در لغت از ماده "عود" به معنی بازگشت است، لذا روزهایی را که مشکلات قوم و جمعیتی برطرف می شود و به پیروزی ها و راحتی های نخستین باز می گردند، عید می نامند. مانند عید فطر و قربان به مناسبت این که در پرتو اطاعت یک ماهه رمضان یا انجام فریضه بزرگ حج، صفا و پاکی فطری نخستین به روح و جان ، باز می گردد، و آلودگی هایی که بر خلاف فطرت است ، از میان می رود .

بقیه متن در ادامه مطلب ..........

  • علمدار 3

در آستانه‌ی عید سعید فطر، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR گزیده‌ای از فتاوای آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای درباره‌ی احکام فطریه و مبالغ مربوط به سال ۱۳۹۳ را منتشر می‌کند. متن این استفتائات به شرح زیر است:

متن استفتائات در ادامه مطلب ....... 

  • علمدار 3

منبع : khamenei.ir
  • علمدار 3
  • علمدار 1