هیئت علمدار خور

واحد فرهنگی امامزاده کمال الدین سیدداود

هیئت علمدار خور

واحد فرهنگی امامزاده کمال الدین سیدداود

مشخصات بلاگ

کار ما یک کار فرهنگی است.
ان شاءالله به حرمت خون شهیدان، در فرهنگ سازی هر روز بهتر از دیروز به ما اجازه کار خواهند داد.

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  • ۱۷ آبان ۹۶، ۱۱:۳۰ - baby-center.ir
    عالی
نویسندگان

محرم الحرام 91

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۱ ب.ظ

محرم 91

تصویری

من یار غریبم محبوب و حبیبم(علیرضا سلمان)

با کاروان حسین پیر و جوان حسین(روح الله کریمی)

روضه(کربلایی جواد عرب)

چشم من و امر ولی جان من و سید علی (کربلایی جواد عرب)

یا سید الشهداء حسین حسین وای (سید علی موسوی)

 

صوتی

من یار غریبم محبوب و حبیبم(علیرضا سلمان)

با کاروان حسین پیر و جوان حسین(روح الله کریمی)

روضه(کربلایی جواد عرب)

چشم من و امر ولی جان من و سید علی (کربلایی جواد عرب)

یا سید الشهداء حسین حسین وای (سید علی موسوی)

  • علمدار 1

نظرات  (۱)

سلام چجوری میشه دانلود کرد؟
پاسخ:
لینک دانلود زیر فیلم قرار گرفت 

کافی است لینک را با استفاده از یکی از نرم افزار های دانلودر ها استفاده کنید
با تشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی